Sunday 27 December 2009

Baguette's eerste mobieltje

Baguette in het elspeetse sneeuwbos

We zijn een paar dagen op de Veluwe geweest, bij mijn ouders. En 'natuuuuurlijk' zijn al onze dogsz daar ook welkom. Niets natuurlijk, wel erg fijn en bijzonder!
Ze genoten van de sneeuw.

We gaan weer terug naar huis, iedereen moet
inchecken (vlnr Dolce, Janet, Rosie en Tessel)


O ja, Jazz en Cato en Ollie moeten ook nog mee,
die reizen business-class....

Baguette en Zoë zitten voorin bij mij. Dit is een hele volle bak. Maar iedereen gedraagt zich voorbeeldig, de hele roedel houdt van auto rijden, busrijden, trein reizen. Zolang we maar gezellig samen zijn. Zelfs kleine Zoë doet het geweldig. En Baguette is druk in de weer met haar floss. Dacht ik.
Het bleek behalve haar flos ook mijn mobieltje te zijn, dat uit m'n broekzak gegleden was...
Gelukkig heeft ze alleen de batterij niet aangeraakt, die was als enige ongeschonden...

Baguette is al weer lekker aan het dromen,
best een klus, zo'n Nokia aftuigen...

De overblijfselen van mijn telefoon...
Baguette pakt de zaken doeltreffend aan!

Weer thuis, in het 'hart' van ons huis; de keuken...

We zijn weer thuis. De haard is aan, de verwarming ook, en in de keuken wordt gekookt.Onze laabjes liggen als vloerkleedjes aan mijn voeten. We zijn weer thuis, met 9 laabs sterk, na een lekkere vakantie op de Veluwe. Alleen jammer van mijn mobiel...

Zoals je ziet heeft Baguette haar flos er weer bij.
(van achter naar voren Dolce, Baguette, Tessel, Jazz en Cato)

Dit avontuur is ook weer goed afgelopen. Morgen koop ik een nieuw mobieltje, en Baguette moet het maar doen met haar speelgoed en knuffels!