Wednesday 30 December 2009

Luna's eerste mobieltje (Its all in the family...)


Luna, (Drama Queen), zusje van onze Baguette (Delicate Rose)
is de onschuld zelve...

Na mijn vorige blog over Baguette's mobieltje, kreeg ik het volgende mailtje van Marjolein en Paul, de baasjes van Luna. Luna is een volle (nest)zus van onze Baguette. Dochters van Rosie van ons D-nest in mei.
Marjolein mailt:
"Zag ik net je blog… baguette en haar mobiel! Dat heeft ze aardig uitgevonden en niet van een vreemde haar lieve zus Luna was haar voor.
Luna is ook gek op mobieltjes ze geeft ook de voorkeur aan Nokia (ben ik even blij met mijn samsung)...
Paul, die 2 jaar of langer met zijn oude Nokia deed kocht een nieuwe trendy witte Nokia...
Maar deze Nokia ging zeker geen 2 jr mee.. nee deze haalde geen eens de 2 weken...."

Een bal is leuk, maar een mobiel is leuker!

"Luna was hier net 1 a 2 maanden.
Marjolein is net uit de douche.. fohn aan.. paul legt telefoon op nachtkastje laat de deur van de slaapkamer open staan.. schiet onder de douche.
Opeens ziet marjolein iets voorbij schieten in haar ooghoek.. labrador luna met iets in haar bek.. dat iets leek vreselijk veel op een telefoon.
Er achteraan dus… luna ziet het als een spelletje en schiet het balkon op.. tja daar gaat marjolein niet achteraan! Snel sjees ik de slaapkamer in om mijn badjas te pakken.. helaas het kwaad was al geschied. De telefoon was al flink aangetast door een grote ster in het beeldscherm.. gevolg: telefoon kapot!
Geen berichten, agenda items of belangrijke telefoon nummers meer te lezen.. gevolg: Groot probleem!
Maar het is niet anders met een pup in huis ;) kan gebeuren door de niet oplettende “ouders” haha!

Herkenbaar dus!! Sister rules!"

Luna: na voldane aarbeid is het goed rusten!

Tja, what can I say; het bloed kruipt waar het niet gaan kan. It's all in the genes... Moeder Rosie van het D-nest heeft ook nog steeds geregeld zo haar grillen. En vader Scott is net als Rosie 100% lief, maar ook inventief, fantasierijk en een boefje.
Dus de zusjes hebben het van niemand vreemd!

Pas goed op je mobieltjes!